=]



           


sitter här o myser ner mig själv med mys låtar, och då som alltid kommer mina tankar ner på djupet, började kollade lite pic på datorn, fick då en tanke, lixom vad kan ge en mer minnen än att kolla på bilder!?
började då tänka på alla år jag åldrats mig igenom, gemensamt med tjejen som jag fick en sån ofattbart härlig bekantskap med, tvillingsjäll, kan man säga så? ja det tycker jag faktiskt, det som var mitt var givet att det var hennes. Och som jag nämnde vi åldrades tillsammans, år efter år, vi hade förbannat kul på vägen, gjorde varje dag till ännu ett underbart minne, vissa sjukare än andra, men lika roliga för det. Måste berätta om ett minne som jag aldrig och då menar jag verkligen ALDRIG kommer glömma, det kanske man kan placera under kategorin dom sjuka sakerna vi gjorde, kom att tänka på det nu i helgen när den årliga cupen ägde rum här i kimstad, Det är den där kvällen då vi gegade ihop negerbolls smet så det stod härliga till och rullade dom med kärlek och omsorg sålikt en hundbajs det bara gick, och placerade ut dom lite fint på varje uppmålad fotbollsplan, och på andra tänkabara ställen :D minns du det? sjukt om du inte gör det, bara ta en titt på en fläck på eran altan så kommer nog minnen upp..

det jag vill få fram med det här är;
Är det konstigt om jag saknar dig emma?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0