haha,

dagen;
hade föreläsning kl 8-9 i morse, och jag ångrar verkligen inte att jag tog mig in till den, den var sjukt bra:) bästa föreläsningen jag någonsin varit på, ioförsi inte varit på så värst många men ändå..
sen hade vi håltimma/ar fram till klockan 1, då vår första projektarbeteslektion började, jag kände redan av sjukt mkt irritation i luften efter den , så eh ja får se hur det blir av allt;D hehe.. blir säkert bra efter 100 krig eller så:S:D

Ajja, snart ska jag och pappi åka in till Mormor en sväng, sen funderar jag på om vi ska åka ner till stan en snabbis så jag kan köpa en mysig tröja jag hittade idag men som jag nu kanske ångar att jag itne köpte, Återstår att se..

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0