igår, den 21e

Återgick till skolan igår , Blandade känslor;D heh, ne men är ju inte så jäkla pig på skola allså men man får ju ändå en litet kick av att det är sista året, Vart lite mycket info igår, Väldigt mycket som snurrar runt i tankarna just nu, fick reda på att man ska göra gesällprovet i maj 2008, istället för 2009, så vet inte känner mig stressad eller nått. Men det löser sig:) bara få fram 10modeller då, vart nu dom sitter o gömmer sig;D hehe.Måste hitta en ny praktikplats med, inte det lättaste, ska ta mig en sväng i helgen o se.
ajja det kommer bli ett bra år:)
lite mjukstart nu i början, ledig idag:) så hjälpt mammi att städa här hemma och påsåvis strycks mina skulder jag har till henne:d hehe, fint.  duschat Nowa oxå, det ör kul:D haha bara för hon inte gillart lixom,

oh föresten köpte nya skor igår, jag diggar dom så mycket:) bjuder på en bild på dem:)
:)

Ne nu ska jag styra vidare här hemma, kanske återkommer ikväll:)

Hejhopp,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0