jag tror det är höst

okej, det är ofattbart, sommarlovet har nått sitt slut, på Tisdag börjar skolan igen och jag är inte så säker på att jag har så stor lust med det:/ , men men får se det som att varje dag som går är alltid en dag närmare studenten, och det har vet jag att jag har en förbannat stor lust med..  det blir nog bra, projektarbete ska iaf blir roligt:)

Igår var jag och jokke och käkade på Golden bankok, smaskens, sen gick vi och såg "på smällen" , typ sjukt kul film..=D

O vad gör man nu? jag orkade inte följa med ut på golfbannan idag, tycker det är kallt fan :/ så sitter och väntar på att min buss ska gå så ska jag åka hem, kanske leka med sandri ikväll:)

Men, på återsende

Kommentarer
Postat av: sandra

aa jag hoppas att vi hittar på nåt kul :) annars fr vi bara leka lite hos dej :)

2007-08-19 @ 14:00:42
URL: http://www.sandraeandersson.blogg.se
Postat av: johannna

men absolut, jag sitter nu och inväntar dig:))

2007-08-19 @ 19:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0