10 december,

skön dag idag, slutade 11:45, så tog bussen hem direkt och slängde mig i sängen jämter älsklingen som hade sällskap av min hund Nowa ;p

nu är vi hemma hos älsklingen, ska snart se på en film , "- primeval" och sedan andra avenyn :) spännande.

nått kul som händer den här veckan!? Jo, en sak beställa studentmössa på onsdag kl 11, så himla underbart :) kommer nog va helglad helaste den dagen, plus det är soft dag i skolan om man bortser från det jävla cpprovet i kultur&stilhistoria, usch.. Egen hårvård på eftermiddagen, men jag ska inte göra nått spec med mitt hår, färgade det i fredags ;)
Imorgon ska jag hem till familjen månsson och klippa dem, kommer kännas lite konstigt att inte emma är hemma, för hon är i thai o steeeker, så himla himla avundsjuk !!

ne jag avrundar här, på återseende

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var mycket trevligt :) Men som sagt Amanda skulle tagit hem de;D

2007-12-10 @ 18:05:02
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0