Hur svårt ska det va att få till en strike !?

Sådär nu är det nog fan bevisat, jag är så fruktansvärt dålig på bowling samlade ihop hela 137p på två serier medans min kära Jokke samlade ihop 299p . Ajja finns annat jag är bra på som typ, hm nått iaf, sova:D haha enda jag kommer på nu bara för jag är trött ..
Hade igentligen tänkt åka hem idag, men eftersom det blev så att vi lirade bowling och sådär så åker jag hem imorgon på förmiddan istället. Så en sista natt med älski nu innan han åker till Thai, så får slå till med dunder mys och hundramiljoner pussar så jag klarar mig i 2 veckor lixom ;P

Imorn ska jag åka till stan med mamma :) sen efter Sandri slutat jobba så kommer hon hem till mig på myskväll, film och krubb mm..

Ajja nu ska jag väl slänga mig i sängen och kolla på när jokke packar sin väska, och så ska jag se "Magnus betner " grejjen jag missade förut..

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den dær magnus betner grejer ær sa bra, om det ær den på 5:an.

Haha Johanna kommer du inte ihåg våra bowligturer på vilbergen. Nær vi hærmade dem brevid och de blev sjukt sura och sen nær jag och en annan råkade kasta klotet bakåt. HAHA såå usla vi va, fast skoj hade vi de iaf.
Længtar massor tills ni kommer. Ses om inte allt før lång tid.

2007-12-21 @ 18:07:19
URL: http://johannavalimaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0