studentmössa,

imorse var jag frukatnsvärt trött:/ usch, så jag beslutade därför att ställa om klockan och somna om med älsklingen istället , och tog därför halv 12 tåget in till nkpg istället:) hade Luciaträning kl 13, sjukt litet luciatåg iår om man jämför med föra årets, men det blir jätte bra det där:) mysmysm med lucia tycker jag.
Precis varit ute och kört bil med pappi, fasiken vad kuligt det är,gick jätte bra.. Var och skickade tillbaka mina jeans jag beställde från H&M, de var förstora så skickade efter ett par nya :):)

Imorn är det mössprovning/beställning som gäller, somsagt:) weei. sen mysdag.
skönt när veckorna går så fort som de gör. 

Ska snart dra mig bortåt månssons o klippe dem. Sen rääääcäer fart hem till andra avenyn.

tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0