vore inte fel med ett jullov nu

Jag känner mig så trött nu, vill verkligen inte gå i skolan den här tiden. Seriöst, det finns inget värre än att vakna av att väckarklocka/mobilen börjar smått vibrera och sedan igång med en hemskstämma, så kickar man upp från täcket och möts av ett jävla mörker!? min första tanke som alltid slår mig, "DET KAN INTE VA SANT, DET FÅR INTE VA SANT;( " jag hatar det, hinner knappt sticka ut tån från täcket så fryser man och vill ligga kvar, men nene bara pallra sig upp skolankalar, USCH.
Längtar så fruktansvärt mycket till fredag, då ska jag överaska (fast han redan vet om det men ändå) ska laga mat till älskling, så ska vi se idolfinalen och bara mysa och massa värmeljus , bura ner oss undertäcket och stanna där hela helgen, sköönt

Nu ska jag se Andra avenyn som jag förövrigt tycker är bästa serien :) svt kan det där tametusan;)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0