Alla vill till toppen o göra karriär.

har känslan av att det är fredag idag, men icke. man blir faktiskt lite hmm ja vad heter det nu då!? aa iaf man blandar ihop dagarna när man bara glassar..
Min man kommer och hämtar mig sen efter sitt jobb, hem till han o mysa, är fruktansvärt sugen på att se nån läskig skräckfilm, är ju lixom inte ofta man gör det, får se vad som finns,  igår kom jag även med förslaget att vi skulle ut o springa, jag vet inte riktigt om jag står fast för det just nu, Men absolut värt att diskuteras, jag menar jag borde görat , typ..

ojustja,jag ,Jokke, mammi och pappi ska till sjös,  Mammi bokade våran kryssning förut:) så mys, helt underbar båt, nån va dom där silja line med gågata genom hela båten, har faktiskt aldrig åkt med deras båtar förut, så ska bli spännande.. :) så ja, den 4-6 är vi borta:) en heldag shopping i finland med, ska bli lite trevligt. inte nog med att det blir shopping där, taxfree har ju lite smått o gått att erbjuda, jag hoppas verkligen dom har Jordgubbscider, då är det några låder som ska med hem:D wihii

nää, nu har jag faktiskt inte så mkt mer att skriva trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrror jag, ska hoppa in i duschen nu:)
HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0