chili ;P

Då var den här helgen snart slut då, tyder på en ny tung arbetsvecka, inte för mig dock, eller jo ska ju hjälpa mormor att städa nu nån dag, kanske kan kalla det tung arbetsdag!?
I fredags brassade jag och Jokke till minigolfbannan och tänkte slå vår föregående omgångspoäng då vi båda fick 49p, dock gick det inte bra, slutade med en 2a plats för mig med 58p och 1a plats till Jokke med 55p, men då får man genast börja tänka lite på vad som orsakade våra resultat, kom då fram till att det var fredag den 13e och att Jokke hade ont i sitt finger. =/
Igår tog oss våran dagstripp oss till Smultronstället, Mycket smarrigt :) Sen på kvällen åkte vi hem till Amelie, där vi grillade och spelade xbox, och även en o annan öl slank ner.
Och idag söndag har Jokke tagit fram sin allra dåldaste talang genom att färga min utväxt, jag måste nästan säga att jag blev förvånad, grabben har känsla fört. Jag har världens händigaste man :)
Ne nu ska jag runda av det här inlägget och mysa ner i soffan med bejbi och se på tv och äta chips:P

tjingeling:)


                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0