Sommarlov..

igår blev det sommarlov för min del:) underbulle. lyckades komma lika sliten till avslutningen som i fjol, men va tusan, vem har ens sagt att man inte ska vara sliten på en skolavslutningen!?
O idag är det Lördag, vilket innebär att min pojkvän har sin studentbal idag, han var nåååågot nervös när han kilade iväg förut. Ska bli rejält kul att se han sen, om min grabb har någon taktkänsla;) men det kan jag mkt väl tänka mig, lixom, thats my boy=]   Sen ikväll ska  jag förmodligen förhoppningsvis hitta på nått med min vän Tom, medans jokkepokke är ute o räner.

Underbara väder, jävligt varmt men man ska ju igentligen inte klaga, men det är lätt hänt när det känns som man ska smälta bort, men va fan, en överlever..

CHILLA GUNILLA.. tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0