för det är ingen vanlig dag...

för det är pappis födelsedag hurra hurra HURRA;D japp så sant som det står skrivet, pappa fyller hela 46 år idag,så snart kommer släktisen på kalas:p
Efter det så ska jag kila bort till emma, vi ska gå promenad o sen se film står det tydligen i hennes blogg, ( www.emmajm.blogg.se )
så skönt, man tänker inte ens på att det är helg nu, underbart. sen bara haft praktik idag så det har varit en soft dag hittils, samt att jag varit hos tandläkaren och tagit bort min gommplatta för mina tänder var  fiiina nu:) längtar bara tills rälsaset ska slängas iväg, ohhh , najs najs.
Näe tror inte jag hade så mycket mer o säga faktiskt, mer än att jag oxå vill ta studenten, men det finns det ingen lösning på så bara ge upp den tanken!tyvärr.

Hajda

jokki, min löööööööööööööööööööööööööve<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0