Ät mig!

fredag imorgon, så fruktansvärt skönt :)

Idag har det varit en helskön dag eller typ, hade inga lektioner på morgonen för jag var med på luciaträning, och dessutom är jag luciakandidat :) för reda på på tisdag vem som blir det:)
sen vid halv 4a så drog jag och ewe på feministsk självförsvar, det var hårda tag idag, så jag har grymt ont i en knäskål:( och sen lite varstans, jag är mörbultad, tyck synd !!

Erica och jag sitter och pratar på msn och hon hittade nån jäkla sida med raggningsrepliker, allså endel är helt sinnesjuka:D haha
-Jag har mens, vill du vara min tampong.
Men gud va fräscht, undrar hur många som skulle napa på den!?
Ne usch..

har föresten umgåtts med sandri idag:) , hon åkte för ett tag sen! hoppas vi ses nått i helgen över ett glas rött!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0