Krullbulle

då var den här dagen avslutad, nu äre bara sängen som väntar:) underbart..
Testade Emmas frill idag till visningen, det var grymt jäkla coolt , och det trevliga där är att jag ska ha en likadan så det blir grymt snyggt :)
Testade med allt på catwalken med musik idag, inte det lättaste när vi är en sån himla stor grupp, Men har ju någon/några ggr kvar att träna lite till. Blir säkert jääätte bra det där:)
Sen färgade jag  om Ericas hår, lite mer violett den här gången samt la i  blekta slingor som jag ska färga lila sen på onsdag, kommer oxå bli jättegrymt, Köp biljett av mig till visningen på torsdag i renströmmen, så får ni ser mer gryma frisyrer.

Imorgon ska jag ha mitt praktiska prov i Manikyren, Så då ska sandra komma och vara min "nagelmodell" :) trevligt, Sen ska vi möta Emma, så ska jag och Emma testa kläder från D&company som vi ska ha på torsdag!

vad ska jag mer skriva !? kan ju medela alla er att jag har sovmorgon till 12:15 imorn, känns väl ganska sådär APSKÖNT:)
nu avrundar jag med ett HEJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter bra, Låter bra, Låter bra ;D HIhi

2007-11-05 @ 21:09:38
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0