sure!!

har igentligen itne något speciellt att skriva, men kan sammanfatta dagen med ett stort skratt:D haha , har varit en helkuldag idag för en gångsskull, inte ofta det händer i skolan lixom:), men det mesta har nog handlat om övertrötthet:Dsure lixom
Det är sjukt, jag är vansinigt sugen på öl?! jag vill festa, sandra med så det är lovande, lite gutar hero o dans o öl, mina vänner vad säger vi!?:P hehe

Snart ska jag se "bonde söker fru" sen kanske det blir ett litet bad eller nått:D, sen ringa och mysa med min älskling :), kvällens höjdpunkt..




älskling, du får mig att må så bra, Jag älskar dig så fruktansvärt mycket <3


Bjuder på en bild, haha

Kommentarer
Postat av: sazzabrazzamandelmazza

trlalalalalalal ;D

2007-11-28 @ 19:50:37
URL: http://sandraeandersson.blogg.se
Postat av: SUUURE!!!

haha. ja så kul man kan ha. var fan länge sen jag skrattade så mycket att jag satt pärondrycken i halsen.. höhö..!

2007-11-28 @ 21:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0