Vinterkräksjukan!?

Det lär vara det vidrigaste man kan åka på nu, och jag känner att jag mår illa, mådde ännuvärre i skolan förut så jag åkte hem istället:/ inte kul, för jag missade klipp &frisyr design lektionen. Men men hem och göra allt för att inte åka på skiten, ussssch.
Ska klippa min faster och kusin senare, så jag hoppas verkligen jag mår betydligt mycket bättre då annars blir det inget :(..
Vad händer mer, Ingeting.
Var hos emma igår och hade ett litet avskedsmys nu innan hon drar imorgon, det var trevligt men förbannat sorgligt mot slutet.. Men jag hoppas och tror att du kommer ha det galet roligt :) Hoppas du bli nöjd med din julklapp jag skickade med dig, INTE öppna förens på julafton!!

Jag orkar inte gå i skolan, jag vill ha helg, och så är det studiedag på Måndag Great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0