Första lovdagen

och somvanligt vaknade tidigt, just typiskt:/

Idag är det min lillebrors 17 års dag, Grattis..
Det är helt sjukt vad tiden går fort allså, för fort känns det som
ibland., Om tre månader fyller jag 20 år, herregud..
Minns när man var lite, har varken tid eller lust att skriva ner allt om den tiden,
men vissa minnen är starkare än andra, älskar att kolla på filmerna man spelade in när man vare liten,
har ett litet kul minne, min lillebror är bäbis, och jag sak då få in i hans lillahuvve hur man Hammrar, så jag står jämter honom och säger " Jääääpäää så häär hammrar man" så hammrar jag på bordet precis framför han som en idiot och han sitter så ett frågetecken och undrar va fan jag håller på med:D haha Minnen är nog bland det roligaste och finaste man har:) Min storebror var nog en av mina idoler för den delen.
så bjuder på lite bilder istället :)
 
    
Lillebror, jag              lillebror, jag                  storebror,jag            storebror, jag


                                                                                            
                                                                         Jag 
                                                       image78

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0