:) helgen

En liten kort sammanfattning ,
I fredags så firade vi Tom 18 års dag, förfest hos Jocke, sen krogen. det
var en sjukt lyckad och rolig kväll:) :) :)
Sen igår, hmm ja det kändes lixom som mitt huvud inte riktigt var med mig, så det blev att bara mysa runt hela dagen, kolla hockey, åkte till affären och handlade massa gottit, sen bänkade oss framför tvn och slog på nya beck- I gudsnamn. Fruktansvärt sorglig :/ jag vill att det ska komma masssssa mera beck filmer, men icke:(
Jaopp, och sen nu idag är det sändag:/ , jag har precis stigit upp ur sängen och sitter och väntar på att Älski ska vakna till liv, så vi kan käka frulle och göra nått roligt:)
Uhss, jag måste plugga idag med, Religions prov på Tisdag =/////

hejhopp         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0