" ja, jag är en rääka"

haha, det är så mycket Sandri över den "frasen" , den får en att dra till ett flin...

Imorn äre fredag, då ska jag till Ikea , sen bara hem och slappa med älsklingen framför idol blandannat:)
jag tycker Amanda och Daniel är så sjukt bra, tycker 2 st ska vinna:P hehe
Emma har gett sig in på nått med bloggen som inte kommer bli klart ikväll tydligen, och det gör mig lite sur för jag är så himla nyfiken på vad det är hon styr med, har nämligen fått en förfrågan om en bild i vårt bästa tillstånd får göra sig synlig, så lååååt mig se allt nu emmaslemma
Nu ska jag borsta tänderna sen gosa med älski ;)

jag har sett 2 st rådjur idag :)
Hej

Kommentarer
Postat av: Emma

tyvärr hann jag inte klart ikväll, får hoppas det hinns med imorn efter jobbet. P.s. Rådjur är söta.

2007-10-18 @ 23:20:12
URL: http://emmajm.blogg.se
Postat av: sandra

haha Ja, ja e en räka ;D sjyukt kul ;) tralalala

2007-10-19 @ 10:24:28
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0