jag vill..

burra ner mig under en filt i din famn och höra dina hjärtslag, dina händer smeker mitt hår , jag somnar och drömmer mig bort till vimlarnas stad, där allt bara är som man vill, och det skulle aldrig falla sig in att en byggnad vid namn skola skulle få finnas där, uh jag är trött så fruktansvärt trött, jag vill inte gå mera i skolan nu, det är bra för min del tack.  Jag vill börja mitt liv nu, det som börjar efter studenten. Jag vill skapa ett eget hem tillsammans med mannen i mitt liv som jag älskar mest av allt, jag vill jobba och tjäna pengar, och resa och bara göra som jag vill.

en sak är säker, Plugga vidare!? gå och dö




                               Jokke, du är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0