soooova

Dagarna bara springer iväg tycker jag..
Nu börjar det verkligen ta emot när väckarklockan ringer, det är lixom bäcksvart ute, då känns det som nått inte stämmer, man vill bara mysa ner undertäcket och somna om.
Sen befinner man sig i skolan hela dagen, och sen lägger sig mörkret igen, och då blir man mer trött än vanligt. Usch, tror jag drabbats av en sjukdom, trötthet av nått slag!?
Idag har jag iaf fixat Emmas hår på skolan, det blev verkligen ett jätte bra resultat, färgade ljust och koppar som jag har, samt att vi klippte av lugg på henne:) jag väntar med min till visningen ägerrum, men visst lite sugen blev jag ju allt när emmas blev så snygg:)
Igentligen skulle inte jag vara hemma nu, jag emma och sandra skulle mysa med lite vin, fast 18:35 tog jag bussen hem istället, känner mig lite hängig:/ Men känns som jag måste till skolan imorn, även fast det känns jävla onödigt med skolbio, "little miss sunshine" Men måste typ ta mig till Feministiskt självförsvar imorn, inte varit där på 3ggr typ:/
Ne nu tror jag inte jag hade nått mer viktigt att berätta. Mer än att jag verkligen är sjukt trött, och vill mysa med min älskling nu, men det får vänta tills helgen:/ och då ska vi föresten fira en kompis som fyller 18 år:) det ska bli trevligt..

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0