tudde

Det blev att stanna hemma från skolan idag, vaknade med en förjävla huvudvärk:/
så jahopp då sitter man hemma och det är faktiskt rätt trist, finns inte så värst mycket att göra..
Var på apoteket förut med borsan, då fick körde jag hans bil, hehe, gick äl bra för att va bland det första gångerna jag kör manuell, då pappas bil är automat:/, hehe det är rätt soft igentligen men man lär sig ju inte så mkt av att gasa och bromsa.
Så vad ska jag hitta på!?, Borde ta tag i mitt rum och städa det, det ser hemskt ut , men är itne direkt på städhumör, men annars kommer det aldrig bli av känns det som, skjuter upp det hela tiden, så kanske skönt att ha det gjort innan jag åker till älski i helgen, skönt att komma hem till ett städat rum:P
påtala om rum osv. Jag vill så grymt gärna flytta, hittade en sjukt bra lägenhet förra veckan i lkpg:) ohh ge mig den nu:)

Nä, nu orkar jag inte skriva mer.
Tjahej

                                                               Jag älskar dig               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0