jag dör,

känns fan som det. seriöst jag orkar inte med dom är mogonarna, jag vill fan vakna när jag vaknar inte av att en väckarklocka ligger o dampar =/ uh..
borde typ klä på mig o så snart, min buss går om 30 minuter..alltid lika härligt att man är inne en timma innan skolaset börjar, jag hatar kolektivtrafiken, gå o dö!!
har nån himla föreläsning om tinitus idag?!!?!?! så vi missar typ 1h på manikyrlektionen:/

Ne nu ska jag fixa lite:)
föresten så saknar jag min bejb, eller det skulle lixom inte sitta fel att ligga o pussas lite med han nu såhär på morgonkvisten..Ge mig våran flytt, då kan vi pussas helatiiiiiiiiiiden:(a) älskar dig..

tjippohej


Kommentarer
Postat av: Cathrine Forsberg

Hej Johanna, såg vad du kände innan du gick på min föreläsning om tinnitus, jag hoppas att du inte kände att föreläsningen var allt för bortkastad :) Synd att du missade en manikyrlektionen men kanske gav föreläsningen dig något...

2008-11-08 @ 13:26:31
URL: http://www.tinnituskonsulten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0