myror i brallan,

Återigen måndag , och jag ligger eller iaf sitter hemma och är sjuk=/, det är så fruktansvärt tråkigt att vara hemma sånahär dagar, för det finns verkligen inget man kan göra!? ioförsi är det kanske mening att man inte ska göra nått när man är sjuk, men va fan "jag har myror i brallan" typ..

jag förstår igentligen inte varför jag ens tog på mig utmaningen att skriva en blogg, jag har ju inget roligt att berätta ens, haha. Ne, nu får det vara nog

-"One falafel with shrimpsalad
-vad vill du?
-i want a falafel with shrimpsalad!!
-jag förstår inte !? prata svenska"

                                                                                      


Kommentarer
Postat av: anna

ohh vilken söt liten bild :D

2007-09-17 @ 21:30:05
Postat av: Emma

trlalalla.. för du har falaflar i brallan!

2007-09-18 @ 19:18:52
URL: http://emmajm.blogg.se
Postat av: johanna

hahah falaflar i brallan:D

2007-09-19 @ 14:47:47
Postat av: sandra

Johanna, VÄLDIGT mycke brevlåda i munnen just nu, UPPDATERA :@

2007-09-21 @ 10:49:09
URL: http://www.sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0