det är nervöst- det är det!


vakande och såg att min man hade skrivit ett sms till mig. Är tydligen någon som tjuvat med sig en mobil, som man igentligen absolut inte fick. Så han hade lånat den av honom för att skriva till mig, jag blev glad men jag blev mindre glad när jag var tvungen att skriva tillbaka på en fråga han ställde " hur slutade matchen? "

Jag blir galen, hv vann överlägset med 7-3. det är ofattbart. trodde verkligen det skulle gå hem den här kvällen då Lhc ledde första perioden med 0-2 Sen andra perioden kommer Hv in som djur och öser in 5 mål, allså 0-5 andra perioden , SJUKT. sen tredje 1-2. jag blir galen-galen-galen. nått måste hända, lhc måste ta dom på hemmmaplan på fredag och sedan ge allt dom har för att ta guldet på bortaplan. Det blir hårt, men det finns inget val om det är guld dom vill ha! 

Nu ska jag städa lite, sen hoppa in i duschen! 


 


Kommentarer
Postat av: Markus T

oj, får hoppas på att personen inte åker dit då ;p
hehe, du o hockey ;)

okey, då är de ett tag kvar då :s
:)

som de går att läsa sig till nu, så blev det inget. utan sköt upp de till nästa vecka. så har istället hittat på lite annat idag :)

okey, låter som en ganska okey dag att bara ha en lektion ;) okey, så när du kommer hem ikväll är du ännu farligare att vara dum mot? ;D

de gick jätte bra där. fick massa beröm o så för mina tänder :p
mm, är ju slut på de gratis vid nästa årskifte :s

Ha de bra!
Kram

2008-04-17 @ 17:33:34
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

shit va snabb du är på att svara! :p

hehe, har märkt de. är nog inte många inlägg senaste tiden där de inte nämnts nått om hockeyn :p

hehe, funderade på att dela upp de i flera inlägg, men orkade inte ;)

okey, oj, de va inte dåligt! hur gick de då, vann du?

hehe, skulle väl inte att jag borstar tänderna allt för noga, men man går runt o gör så mycket annat under tiden, så man borstar ju några minuter per dag :p
okey, då har du sådär sjukt fina, raka rader med tänder nu :)

ja de är hur fint som helst! :D klart de blir grill! ska du med? ;)

Kram

2008-04-17 @ 18:09:28
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0