det tar på krafterna!


Oh yes!
Efter plugget idag som slutade 11:45 så kilade jag hem till mormor.
Vi hade ett avtal att jag skulle städa hemma hos dom och tjäna lite pengar, som ska med till danmark! det tog på krafterna kan jag lova!
tack kära mormor !

Efter det kom mammi in och hämtade upp mig och vi åkte och köpte skor :)
Blev ett par som jag ska ha på mig på utspringet, sen 2 par andra :)
Dom ena är sjukt höga, så måste gå in dom lite så dom kan hänga med ut och röja i KÖPENHAMN.

Nu ska jag rota fram resväskan och börja packa lite :) låg och skrev lite pakningslista igår.

Hejshejs

image171

Kommentarer
Postat av: Markus T

lust att komma o städa lite här oxå? (A)
vilka skor är för utspringet?

förlåt har inte lagt upp bild än, men ska verklgen försöka senare :)
idag har de inte hänt så mycket roligt faktiskt. mest varit skolan o sjukgymnast :s
Vad har du hittat på idag då? :)

Kram!

2008-04-21 @ 19:17:44
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0