galet jobbigt!



Som jag sa så begav jag mig faktiskt ute och löpte i spåret, det var sjukt jobbigt men samtidigt vilken skön känsla:)
ska packa ner mina löpardojs så dom får följa med till Lkpg så jag kan dra mig ut där oxå:) känner mig rätt taggad.

Var ju och övade på min kortfest förut, Första gången på henne och det blev faktiskt bra, lite finslipning så ska träna på söndag igen:)

Nä hörrni nu har jag tänkt packa ner lite grejjer i väskan som ska med imorn, drar till Joakim direkt efter plugget.
Valborg imorn med, galet kul ska det bli:) mysmys och dricka och lira brännboll i en park i lkpg, det är så jäkla mycket sommarkänslor så det finns inte, och jag vet att det ska bli sjukt bra väder, så fan ta den som ljugit om det inte blir så!

Godnatt

image211

Löparoutfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0