Hej babe´s


Im hooome.
Har precis ätit så det känns som jag spricker snart, så ska softa lite i sängen sen hade jag iallafall tänkt ta mig en löprunda i spåret, men frågan är om jag orkar? Jag borde göra det!

Slutade somsagt tidigt i skolan idag, tidigare än tänkt för vi sköt fram en lektion efter provet så slutade 12.00 :)
Provet gick OK. blandade ihop en riktigt skitsak så där var ju dom poängen=/
Drog ner till stan och växlade pengar på Forex och fan varför är det så mycket folk där jämt? Jag hade nummer 37 och det var nummer 8 som expiderades (heter det så!?) det tog sin lilla tid.
Glassade runt på stan med Susanna och erica, köpte ett par jätttte snigga byxor, ett par chinos (hm stavning där med?)
Ja men nu är jag somsagt hemma. Tänkte lägga mig lite nu.

Hörs ikväll, HEJS


image210

HAPPY ME!

Kommentarer
Postat av: Jennie

skön bild :P

2008-04-29 @ 17:44:00
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: Markus T

kom du ut o sprang nått?
häftig bild! :)

det är roligt! jag lovar ;)
jag har väl seglat mer eller mindre hela mitt liv. och började tävla för kanske 5 år sedan. instruktör har jag bara varit i kanske 3 år, och nu har jag och två kompisar tagit över o driver allt :)

hehehe, glad för din skull! :D

va härligt att håret blev bra! :)

håller tummarna för att provet gick vägen oxå! :)

min dag har varit skola och sedan ute i de fina vädret o göra lite saker :D
din dag då?

Kram

2008-04-29 @ 20:47:47
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: psychedelique

snyygg jackaa! varifrån?

2008-04-29 @ 20:55:21
URL: http://www.psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0