Hejsansvejsan!



Då var man hemma igen, eller har faktiskt varit det ett tag. Men då satt man här igen:P
Fick reda på lilla gesällen i skolan idag, vissa moment gick bättre än andra som jag trodde!
bara träna träna träna. Idag är det exakt en månad kvar, vilket gör mig sjukt stressad, panik rent ut sagt!!

Efter skolan så drog jag upp till Farmor och hälsade på, verkligen inte ofta jag gör det, så det var trevligt att träffa henne :)
Och sen drog jag hem, bara suttit och pratat massa med mamma nu, ibland är det bra att göra det tror jag, pratade en hel del om min flytt, man är ju inte så hajj på sånt där som hör med flytt och göra, men nu är jag mer informerad. Längtar som bara den. Kanske skulle ta tag och börja spana in någon lägenhet snart. Men är ju itne direkt imorn jag vi flyttar. Men ändå! hihi

jaja, nog om det. Nu ska jag göra nått, men vad!?
Ska nog slå en pling till min man och kolla hur så han är hel efter dagens sprägnings övningar!

på återseende ;)


Kommentarer
Postat av: Markus T

en månad är ju lååång tid! :)
funderat på vart du vill flytta? :)

okey, jobbigt! har inte heller nån imorn, så borde sova snart :p

låter lite småsurt! aja, du får väl hålla tummarna nu då! ;) hehe, bra! ;D

först var det ett instruktörsmöte, då vi gick igenom nya saker, och allt vanligt inför en säsong, med datum o liknande saker. Efter det hade vi ett möte med alla seglare, och deras föräldrar, där vi informerade om upplägget för sommaren :)

okey :) trevligt att fika med din farmor :) är väl kanske inte sånt som händer varje dag?

God natt och sov så gott!
Kram

2008-04-15 @ 22:47:19
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Markus T

okey, va kul :D måste bara fråga, vet du om linköping hör till "gnällbältet"? ;p
hur kommer de sig just dit?

hehe, aa :p jo de gjorde vi. eller kom fram till saker kanske är fel. va mer informationsmöten, så berättade massa för alla :)

jo de har jag, dock knappt varit ute, då jag gått i skolan och sedan jobbat :p
hur har din dag varit?

Kram!

2008-04-16 @ 19:32:54
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0