Hemma,


Nu är jag hemma igen. var inne i stan förut och hade feminitsktiskt självförsvar, sista gången idag. lite små tråkigt på sitt sätt, har varit en rolig kurs att gå, och lärorik!
Gick en sväng på stan med Ewe innan, åh finns massa fina kläder jag skulle vilja ha med mig hem, ska kolla lite imorn och se om jag får med mig nått, Men vore bra om jag sparade mina pengar till Danmark nästa vecka!

oh föresten. Jag ska vara långhårsmodell på onsdag på Grand hotell! najs-Najs
 haffade mig ( och Ewe) inne på montlé och frågade om vi ville va det, ofcourse! det kommer bli skitkul, se om jag hittar nån insperation till min baluppsättning, har ju mina ideer, men öppen för förslag lixom;) Det kommer blir sjukt kul:) lite stresseigt på ett sätt eftersm på torsdag morgon drar jag till Danrmark, och beräknar inte vara hemma förens 22 på onsdag kvällen, men får helt enkelt packa på tisdagen :)

vad ska man hitta på nu då!?
jag blir så rätt rastlös:/

jag vill att min älskling kommer och myser med mig nu, men det går inte för han är och glider i skogen!

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-17 @ 19:48:42
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Markus T

vad ska du göra i danmark?
"långhårsmodell"?

hehe, men du är snäppet snabbare än mig på att svara ;p
hehe okey :)

hehe, tänkte väl ;D
okey, men om man blir lite stressad o får lätt panik, presterar man inte lite bättre då?

kan tänka mig de! :) hehe, kan förstå de, 3½ år är en del!

härligt, bara komma upp, kan se till att ha lite mat varm till du kommer ;p hehe, är inte allt för mycket för öl, men finns mycket annat gott att dricka oxå ;D

Kram

2008-04-17 @ 20:36:53
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

händer nåt kul i helgen?

2008-04-17 @ 21:35:48
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Markus T

jo dom är trevliga :) bara man antingen har musik, eller nån att prata med :)

oh, va kul! :D kan tänka mig att de inte kommer vara en allt för lugn resa ;p
okey, va spännande :) om de tas bilder kan du väl lägga upp sen :)

kände igen 3½ år så väl, kom på att de är så länge jag haft min skada oxå... :s :p
okey, va skönt :)

ja, så bra som de kommer grillas, kommer de väl lukta över hela sverige när vi väl satt fart ;)
ja de gör ju de, nästan för mycket kan man tycka ibland! :p

mm, vad fick du för betyg då? förhoppningsvis slipper du få reda på hur du reagerar om de händer! :)

mer än grillning så blir det jobb, träffa kompisar, och ännu mer jobb på söndagen, men då nere i hamnen :p

hur ser din helg ut?

God natt!
Kramar

2008-04-18 @ 00:03:02
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0