natti


Godnatt sniggisar.
Nu tänkte jag krypa ner under täcket och plugga lite religon, sen ringa och mysa med min man och sen blir det att sova. Är forfarande helt slut i kroppen.

(pppst, jag längtar faktiskt tillbaka lite till Danmark, det var så fruktansvärt roligt. Så studentveckan kommer bli helt galet roligt ;p

Sovgott!


image209

Jag saknar lixom stämningen i rummet när man skulle sova i köpenhamn.
Det är så tomt nu på natten. Man kan säga att vi somnade av skratt, haha det lätt roligt
men det var nog så det var, Vi helt enkelt skrattade oss trötta.
Girls, jag diggar er som tusan!  <3


Kommentarer
Postat av: Markus T

ja, på kläderna står de instruktör, sedan går de väl bra att kalla de andra saker oxå ;)
va har du inte testat?! :o De måste du göra! hur kul som helst! :)
allstå, svårt o svårt. de beror på vilken nivå man vill ligga på. jag som har tävlat sm o så, för att komma till den nivån är de ju några år som ligger bakom. men jag lär ut allt från nybörjare till såna i min egen nivå :)

okey, nått du ser fram emot va? ;D

hoppas färgningen blev lyckad! :)

heheh, aa då :)
okey, va mysigt! :)

God natt!
Kram

2008-04-28 @ 23:25:43
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Ewelina

Saknar 4a rummet ;) vi är bäst :)

2008-04-29 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0