trött-trött


godmorgon folket ;)

som vanligt är jag sjukt trött. har en lektion idag, Småföretagande och då har vi prov, men har inte hunnit plugga:S så det lär nog inte sluta sådär jätte bra direkt. var så trött igår efter jag och Anna hade kolla på IFK matchen som förövrigt slutade 1-1 =/
Ajja, så duschade sen somande jag på direkten.

Feministiskt självförsvar idag med, vet inte om jag kan vara med, har på mig stödskenan på handlen igen, tror jag fått tillbaka min ahndlledsinflamation . Hatar skiten, gör så jäkla ont!

Men men, inte hänga läpp imorn äre fredag vilket betyder helg :) så himla underbart:) känner mig i stort behov av en helg nu:)

ha en bra dag :)

föreseten ;) LHC vann igår oxå, så nu står det 2-0 wihhuuu, Ett steg närmare GULDET!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Li

hoppas du får en bra dag !

2008-04-10 @ 07:54:16
URL: http://laaaj.blogg.se
Postat av: Markus T

fick tillbaka mitt småföretagande prov för en vecka sedan :p lycka till iaf! :)
oj, låter inge kul där med handen! :/

här öser regnet ner, så vet inte riktigt om solen kommer komma :p

jag har prov i digitalteknik, inen älsklingskurs direkt :s

okey, va kul :D vad dansar du för något?

under sommaren blir det nog mest jobb med seglinen och järnaffären. men till hösten har jag ingen aning, inte blir de plugg iaf! :p

Tack :)
Ha en superdag!
Kram

2008-04-10 @ 07:59:02
URL: http://tabyiron.blogg.se
Postat av: Anonym

Det fixar vi till visst det! :D Kommer in någon dag nästa vecka får du gärna hälsa!
Läget i övrigt då?
pusshej!

2008-04-10 @ 10:31:55
URL: http://johannana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0