trötter!


Helt plötsligt känner jag mig helt slut i kroppen, funderar starkt på att gå och ta en liten tupplur.
Men då kanske jag sover konstigt inatt istället, eller så sover jag fruktansvärt bra hela natten och
är pigg som en lärka imorn, vad tror ni?
Fast det skulle passa mig ganska bra att vara super pigg imorn, För jag bärjar dagen 8:10 i aulan med att skriva nationellt prov i svenska. Sen kl 16:00 ska jag vara modell på Grand hotell :)  och är inte hemma förens 21:30


Jag och susanna var på möte i morse angående utspring mm. längtar bara ännu mera nu, mösspåtagning 27Maj:) så kul!  ja sen flyter det på rejält, gud vad roligt vi ska ha det.
jaja, sen öste dagen på somvanligt. På design lektionen kom min kära mormor och jag övade permanentrullning på henne, det gick fruktansvärt bra :) Tillbringade sen dagen på stan med Erica, vi gled omkring sen på forex och växlade pengar. Fick även med mig ett linne och strumpbyxor hem.

Nu ska jag hänga upp min rena tvätt så den torkar så jag kan packa ner det i resväskan, och även ösa ner det sista. Sen blir det nog tametusan att sova tidigt, det vore skönt!

godnatt- godnatt

Kommentarer
Postat av: Markus T

var det imorn de va hårmodell?
lycka till på np imorn!

hehe, aa, eller har ju vg nu, men om de går bra så :) Tackar! :)

hehe, de va de oxå. dock kom de träd ivägen för solen efter ett tag :p

japp, efter valborg är de fullt ös! ;D

så nu är du helt redo inför danmark?

jag har pluggat o firat mor, efter skolan vill säga.

Kramar

2008-04-22 @ 22:58:15
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0