Hej söndag!

Helgen är snart slut. Mannen har dragit sig hemmåt för att sedan dra vidare mot lumpen för ännu en vecka där.
Och jag? ja vad ska jag göra. Jag ska snart åka in till kusinen för kusin mys. Jag ska infinna mig hos tandläkaren imorgon kl 8:10- spännande. Inte varuit hos "vanliga tandläkaren " på fruktansvärt länge, så vi får väl se vad han har att säga om mina tänder.

Helgen har varit lugn skön mysig och ja bra! Lugnt för att vara augustifest, inte blivit nått partajande direkt. Men jag klarar mig, kör för fult i Lkpg nästa helg istället- :)
Föresten köpte en vattenpipa i fredags, den invigdes igår, jag gillar vattenpipor, det är mysigt!
Nu ska jag packa lite.
Kanske drar ett inlägg hos kisin ikväll. Kram


Kommentarer
Postat av: AISSA

Jag älskar vattenpipor, speciellt med äppelsmak :)

2008-08-24 @ 16:22:11
URL: http://stellars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0