Outfit

Hur svårt ska det va igentligen?
HAr funderat hela dagen vad tusan jag ska ha på mig imorn när det är party. Men känns som ingeting som hänger i min garderob är fint just nu, är verkligen trött på det jag har! minst kul men just nu lutar det åt stuprör jens höga klackar och nått fint upptill, men vad? Hm får sova på saken och annars ta en tidigare buss och panik shoppa!

Nu sitter jag och öser på radioseven.se . Målade naglarna röda men tog nyss bort det för vet ju itne vad färgen på kläderna blir imorn, inte snyggt om det inte passar, hehe så naglarna tar jag sist!

föresten min mobil paja förut, så jävla irriterande, displayen är mupp så ska lämna in den på måndag så nu glider jag med en annan gammal mobil som sjunger sin sista vers, den får gå tills min snygging är kry igen.

Snart intar jag sängen och myspratar med min man.
Godnatt, Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0