Shoppat

Idag har jag varit med två vänner och shoppat i Linköping!
Har ju varit bra sugen på att shoppat nu sen ett tag tillbaka så det var på tiden.
Med mig i påsarna hem hade jag;

Jens
- Monki
Underkläder- Gina
Linne- Cheap monday

Jag är nöjd! Skulle inte skadat med nån mysig stickad tröja eller nått i den stilen men fann inte nån idag, men det kommer det kommer!

På lördag är det utgång, så håller på att tänka/testa lite kläder som jag ska bära då. Kommer inte riktigt på vad jag är sugen på, Kanske lite mer "vardaglig" klädsel med fina accesoarer till med smink och hår i focus!? eller mer "fest" fin!?. Lutar åt det förstnämnda men får helt enkelt sova på saken.  Ska ju åka till mannen imorgon, för han kommer hem en dag tidigare den här veckan- gillar vi! så imorn blir det bio och mys.

Nu ska jag ta mig ett bad tror jag, är så burrigt väder ute så blir sugen påt då!
Ha det bra! Kram

Kommentarer
Postat av: tesseli

ska också ut på lördag :D

2008-08-28 @ 22:23:48
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0