Söndag

skit söndag som vanligt. Kärleken drar tillbaka till lumpen och jag segar här hemma..
Hoppas veckan går fort.
Har iaf varit en rejält bra helg, synd att dem ska gå så fort bara.

Imorgon bär det av till stan med mamma och lillebror.. Jag är galet sugen på shopping, men borde inte slösa på de pengar jag har nu, vet ju inte när det kommer in mera liksom. Vore gött om min efterlängtade en anning försenade lön skulle hitta in på mitt lilla konto den här veckan som kommer, annars vette tusan vad jag gör!

Nu ska jag se om det är nått bra på tv. Oh helvete ser nu att jag har missat ett program jag ville se, men minns inte vad det heter:( så kan det gå.

Kram, godnatt


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild

2008-08-28 @ 20:28:00
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0