Te bjudning

Jag bjöd in sandra på en kopp te och mys prat efter hon hade slutat jobbat! Det var trevligt.
Men jäklarns vad kallt det blivit ute nu om kvällarna, mindre roligt.
Så nu passar det bra att krypa ner i sängen, läsa nån tidning sen sova. Försöka iaf. jag ogillar verkligen att sova själv. Men men imorn får jag sällskap, kusinkväll imorn så övernattar i kussens säng- det är trevligt för en kusinkväll består mestadels av massa skratt, skratt i mängder och ja jag gillar att skratta. Min kusin har så sjukt mycket roliga minnen att berätta och det spelar ingen roll hur många gånger jag hört dom, det är lika kul varje gång, kanske är det sättet en person berättar det på som gör det hela så kul? vem vet!

Tänker mycket på min man just nu, han spenderar natten i en sovsäck och som pricken över i:et så ligger dom jäklarna under en pressening, och jag kanknappt tänka mig hur mycket jag skulle frysa- usch.
Jag tror inte det finns nån som hatar lumpen så mycket som vi gör, endast 3 månader kvar.

Ska ni göra nått kul i veckan?
På onsdag ska jag iaf kolla på Mamma mia med Ewe och erica- myyys! saknar er bruds

Sovgott

                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0