10 december

då var det onsdag, snart denna vecka avklarad.. snart julafton:) - mysigt

Idag är det en pirrig dag :), ska in till stan och uträtta lite ärende- lite nervös faktiskt men det löööööser sig! efter det blir det liten sväng på stan och sen blir det åka till lkpg till min älskade älskade.. Vi ska på lägenhetsvisning kl halv 6- spännande, hoppas att lägenheten är lika fin som planlösningen då vill jag nog ha den direkt :)

nemen just ja, är lite snö ute för en gångskull, men långt ifrån den mängden jag vill ska vara så här dax på året. - blir jag någonsin nöjd?
Drömde inatt att jag och min man skulle åka till grekland över nyår- coolt. Hoppas den drömen slår in snart men det blir dock inte över nyår!

lycklig är jag, och allt pga att jag lever tillsammans med världens bästa man! Love..

Nu ska jag ut och kolla posten, väntar nämligen på lite grejer jag beställt!

Kommentarer
Postat av: David

Men raring, tog du den där bilden iallafall :D Haha, om du vill kan jag fixa så det ser lite bättre ut för nu passar den inte riktigt in ju :P

2008-12-10 @ 20:44:13
URL: http://davidpersson.blogg.se/
Postat av: David

Men raring, tog du den där bilden iallafall :D Haha, om du vill kan jag fixa så det ser lite bättre ut för nu passar den inte riktigt in ju :P

2008-12-10 @ 20:44:27
URL: http://davidpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0