16e december

Hejhej :)

Helt underbara nyheter fick man imorse när man slog upp ögonen, Jag och Joakim ska bli sambor, skriva kontrakt 23e december och sen flytt den 1 Mars- Galet bra

Nu ska jag alldeles strax bege mig in till Nkpg, ska bli mys, Sen planerar jag att åka tillbaka hit till lkpg igen, så jag kan pussa på mannen och vi kan ligga och fantisera om hur det ska se ut i VÅRAN lägenhet, på riktigt. :):):)

ge mig lite snö nu så blir jag glad- läste precis i tidningen att det inte blir in vit jul i östergötland- vad glad man blir?  Jag tycker att det måste vara snö på julen, det är ju själva grejen, men vi börjar väl bli vana?

Kram

Kommentarer
Postat av: tesseli

åh va mys :) vart ska ni bo?

2008-12-17 @ 21:51:10
URL: http://ottossun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0