18e december

Godnatt

Har bäddat ner mig i sängen nu, känner mig lite trött. ska upp tidigt imorgon, så hoppas jag somnar såfort jag släcker lampan.. "Ska på starta eget" föreläsning imorgon mellan 9-15:30, lååång dag undrar hur jag kommer få plats med all info i huvudet, får absolut inte glömma block och penna!
Blir lunch med Erica med, trevligt.

Efter min dag kommer mannen och hämtar mig, vi ska på hemligt uppdrag- hehe. Sen blir det hemma och mysa, jag är sjukt mys sugen!

Dagen idag då? jag har nästintill köpt alla klappar nu, en återstår och jag kan inte komma på vad det ska bli!? men ska klurra på det över helgen, Köpte även lite grejs till lägenheten- badrumsmatta och handukar, fin-fint..Har även hunnit klippa en person, samt en persons lugg hehe. varit ute på powerwalk också, så skönt det är, men blåste riktigt kallt.

Nu ska jag stänga av datorn burra ner mig undet täcket och ringa my love
Natti-natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0