3 december

dagen började tidigt med ett tandläkarbesök kl 9. Länge sen jag satt i den där stolen, idag kollade vi på bilder på hur mina tänder såg ut och hur dom ser ut i dag- skillnad, helt underbart, super nöjd. Är lite sugen på någon blekning bara , för skojs skull!
Sov hos mannen inatt, vi var och såg LHC- dif igår , 3-3 slutade, men var en helt okej match , periodvis.

Gissa vad jag gör?
haha bakar bullar, gjorde ju det förra veckan med men idag är det till mormor jag gör, hon orkar inte stå och baka det själv stackarn- självklart ställer man upp  :)
så nu står degen på gäsning.

Annars ser dagen lugn ut än så länge, får se vad som dycker upp.
återkommer ;) kram



<3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0