en trevlig kväll


Åkte in till stan vid 6 för att mysa med Anna, blev att äta lite, dock proppat på alla mysiga fik( alla 3 kanske man ska säga?) här i nkpg, så fick bli gu ´va gott- funkar ju det med.. blev ett par timmar där sen gled vi in på bion, verkade inte vara nån bio kväll iaf, var vi 2 plus 3 till- hehe
Vi såg sex drive- rätt kul film, lite american pie stuck så den gick hem..

nu har jag kommit hem och ligger här i sängen och myser med Nowi- Den enda som är vaken i huset tror jag, så nån vart ju glad att man kom innanför dörren :)
Snart sov dax, ska in till stan imorgon med mamma och försöka få dom sista julklapparna köpta, ska bara klura ut vad det ska bli, men tror jag kommit på en sista grej till mannen, hoppas på att det blir bra..Sen kanske kolla lite grejer till lägenheten, lättare nu när man vet att man ska flytta, att man liksom har en lägenhet som bara står och väntar på att vi ska flytta in- så himla mys- känns nästan overkligt att jag, självaste johanna ska flytta hemifrån tillsammans med mannen i mitt liv- Men jag är ju snart 21 år så det är väl nästan dax att flytta från Mamma och Pappa? underbart blir det.

Nu ska jag kolla runt lite, sen blir det krypa ner och sova.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0