Godnatt


Ligger och myser i mitt rum med Nowi, satte upp mina nya stjärna i fönstret idag och den är det hög mysfaktor på :)
Har plöjt igenom veckans Andra avenyn avsnitt precis, och ja vad säger man herregud, folket sitter ju i lite jobbiga sittsar just nu- spännande som tusan. Längtar somvanligt till nästa avsnitten släpps! Efter nyår ska det ju bara vara 1 avsnitt i veckan- dåligt. då borde det va dubbelt så långt..

då var den här veckan sanrt slut då, imorn- ny vecka nya tag, nya möjligheter ( eller vad säger man )..?!?
imorn blir det lugnt hemma, sen teori kl 16, planerar att sova hos Storebror då jag och Malin ska gå på stan på tisdag och mysa, måste försöka hitta mer julklappar då, har ett par stycken kvar.  De resterande dagarna ska jag på föreläsning på onsdag och nån dag planerar jag att umgås med min kära pojkvän och även mysa till det med han med middag och sånt.. Fredag ska jag iaf sitta bänkad i soffan framför IDOL.
jaja nu vet ni det..

nu ska jag krypa ner under täcket och ringa min man!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0