julstämning på hög nivå!

Jag såg en stjärna falla,
det var inatt när alla sov
jag tror jag önskade, att du var nära
för en minut sen brann den en sekund sen försvann den, var det vara jag som såg?
på radion sjöng dom om fred på jorden, jag ville tro dom slitna orden...



Jul musiken skriker ut ur högtalarna, det är nått speciellt med julmusik, det blir liksom varmt, och ett litet glädjerus spinger igenom kroppen-  julen är underbar helt enkelt.
samtidigt luktar det saffranbullar i hela huset, mums.. har packat ner dom i påsar nu så ska jag åka in med dom till mormor imorgon- hon blev super glad n'r jag ringde och berätta att jag hade massa bullar till henne, visst är jag bra snäll?

Nu väntar jag på att mamma ska prata klart i telefonen så jag kan slänga i färg i hennes utväxt, sen ska jag bada Nowa, dax för det nu- kul för henne som verkligen ääääälskar ( läs hatar ) att bada!
skadeglädje måste vara den bästa glädjen på nått sätt och vis...

Kraaaaaam



Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe härligt med peppning =D Fick 4 idag så måste ha 4 imorgon med ! Hoppas jag klarar det :P

2008-12-03 @ 22:44:04
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0