"the winner takes it all"

sitter och kollar på nån ABBA grej och nu blev jag fruktansvärt sugen på att se mamma mia och dunka på förfullt i högtalarna- ABBA är kult!

Idag har jag och Joakim varit hemma en sväng, vi packade ner grejer i flyttkartonger och lite sånt, Jag längtar så galet mycket tills vi står i lägenheten och ska packa upp allting och få det på sin rätta plats- Vore mer än nöjd om soffan från Nordic gjorde entre med..vi får väl hoppas!
Sandra och Emma kom förbi en snabbis för att säga "hejdå", dom åkte tillbaka till sitt Norge idag- känns tråkigt men det har varit super roligt att haft dom hemma en sväng, Får se när dom ska visa mig Norge då! =)
Hm ja det är nog vad jag haft för mig idag, eller satt med lite papper förut till företaget men satans vad grejer det är, bläsch. Tur man ska få en privat kurs i bokföring- det lär behövas då minnet från småföretagande kurserna i skolan är inte så klara direkt..

Ny vecka imorgon då, Ser lugnt ut på dagen, mannen jobbar. på kvällen blir det ut och äta och ta fram mina talanger på bowlingbanan- om man vore så bra som man är på wii, då borde jag vinna men nu är nog inte fallet så, tyvärr?!
Men det ska bli trevligt iaf.
Ja sen på onsdag är det nyårsafton? kan man få mer panik?? Jag tror detta år gått för fort, känns inte som länge sen man planerade nyår 07/08 så helt plötsligt är det nu igen, så våra planer är inget att hurra för direkt, så nu är det 2 dagar kvar som vi får komma på nått bra på annars blir det en relativt lugn nyår men nära och kära- vi får se..
Vad ska ni göra?

Nahe om mannen duschat klart snart så jag kan ge mig förslag om Mamma mia.. Oj klockan är ju inte ens mycket känns som timmar mer.
Ha det så bra! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0