Alla hjärtansdag <3

Mest av allt önskar jag att älsklingen kunde få komma hem en liten sväng så jag bara får pussssa och säga hur mycket jag älskar honom. Men det går inte=/ han får fira alla hjärtansdag med sina lumpargrabbar, och jag som självaste lumpenfru får vara hemma och trösta mig själv med gelehjärtan.
Ge mig nästa helg. fan =/    Lovelove

Tröstade mig lite med shoping idag innan jag gick till feministiskt självförsvar. Fick med mig en tröja,suppersnygga leggings samt en skjal:)
Och sen har jag faktiskt varit på teorilektion idag, jag var trött men det funkade. Dock ett irritationsobjekt jag får stå ut med 3 lektioner till, jag dör om den skulle infinna sig på samma uppskrivning som mig.

Nä, jag orkar inte skriva med, fredag imorn SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0