bolla lite tankar!

innan jag sjönk in i min skönhets sömn igår tillbringade jag ett antal timmar i luren med Emma, det var trevligt, eller vi gick ner på botten och prata om känslor och parterns tankar, ibland är det svårt att veta vad en person tänker och man blir lätt frustrerad över detta, vore det inte bra om man kunde på nått sätt knåpa sig in i dens tankar!? eller så spelar man helt enkelt svårflörtat som i sig kan vara en stor risk oxå, inte lätt det där!
jag själv har som ni säkert förstår ett helt underbart förhållande tillsammans med Joakim, men tycker det är kul att bolla tankar tillsammans med mina vänner om kärlek och sånt!!
Emma, go girl ;)

Nä nu hojtar mamma där nere att hon är "färdig" okej! Vi ska nämligen in till stan och handla krubb. Sen ska jag bara hem för att sedan ta en sån fruktansvärt rolig buss tur in till stan för att gå på min teorilektion, och efter det kanske tillbringa min kväll tillsammans med Ewe med en öl eller 5 !

Ha en bra dag, Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0