"druknar i information"

det känns som jag snart druknar i all information jag lyckas fått in i huvudet, MEN jag kommer väl säkert få hjärnsläpp som vanligt när jag kommer in i "salen" vi gör provet i:/ händer mig alltid, eller så är det så att just det jag kan är inte ens med, haha sån tur jag har. men hoppas det går bra :)..
 Men känner att jag måste plugga lite till innan jag somnar så jag känner mig lite säkrare på en del saker, samt plugg på färden in till skolan! . Men sjukdomarna , (varför? seröst varför ska jag kunna det?) det är bara för mycket lixom, visst löss kan jag väl lära mig men allt annat skit, gå till en läkare va fan(!?!?)

Nu sitter jag och väntar på att Joakim ska ringa :) så blir mysa med han i telefonen sen hm vet jag inte vad jag ska hitta på, ta mig en titt i garderoben på lite kläder till morgondagen , sen plugga lite till och sen soooooova:)
Ladda upp med ett par panodil i väskan , så jag klarra mig imorn!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0