Godmorgon

vakande för en timma sen, hunnit med rätt mycket faktiskt:P ätit frukost och faktiskt städat mitt rum, det behövdes, usch var hundhåret gömmer sig i alla hörn=/
Har varit en konstig natt, blåst lite storm ute, vilket gör min sömn orolig tror ja(?) Vaknat flertal gånger av att jag antingen är sjukt pigg eller drömt nått sjukt, Usch drömmde om nån vidrig man som var sjukt farlig och smög sig in hos folk. Usch låg bara och vänta på att han skulle komma, hehe ne men ibland är vissa drömmar helt vidriga medans andra är super mysiga :)
Jag ska försöka hitta på saker enda fram tills  älsklingen kommer hem, så slipper jag gå och vänta. Men ska då bara komma på vad jag ska göra, En promenad vore riktigt skönt, men Nej jag kommer knappt kunna gå för det blåser så hårt. Så får syssesätta mig med saker inomhus!

det är helg :) fast har ju haft sprotlov hela veckan, men ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0